Véleményem: Vista

2010.10.19. 18:06

Sziasztok

Néhány napja elromlott az XP a gépemen, és úgy gondoltam, hogy felteszek egy jobb operációs rendszert két év után. A Vistára esett a választásom, mert édesapának is Vista van a gépén, és mert abban már igen tapasztalt vagyok, akkor én is felteszem. Na de ekkor kezdődtek a bajok.

A Vista folyamatosan fagyoskodik a gépemen, néha leáll valami program magától, kifagy a Skype, és a legrosszabb az alaplapomat nem támogatja a Vista. Hát emberek, én mindig is nagy Vista párti voltam, mert hát ilyen jó, meg olyan jó, de ezzel betelt a pohár.

Mindig védtem a Vistát, hogy: "Ez nem játékokra lett tervezve, úgyhogy ne szidalmazd." de sajnos felidegesített ezzel. Ezért csődölt be a Vista a világon, mert nincsen rá semmilyen normális program, és driver. Aki megtalálja az alaplapomnak a normális Vista driverjét, vagy a hangkártyámnak a diverjét, az írjon erre az email címre: arnold9415@citromail.hu

tipus: Asus p5gd2-x

        C media 9880

MediEvil

A bejegyzés trackback címe:

https://katamori.blog.hu/api/trackback/id/tr622384130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mokus19 2010.10.19. 20:08:11

Nekem már három éve Vista-m van és eddig semmi bajom nem volt vele.

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2010.10.24. 15:14:36

Jaj kedvekém, nagyon kell vigyázni ezekkel a modern komputerprogramokkal! Nekem is hozott a kis Ödön egy ilyen webszappant, vagy mit, hogy dugjam be a gépbe.. úgy is tettem, de nem történt semmi! Hát ilyenek ezek a modernek!
süti beállítások módosítása