Véleményem: Az elektro zene

2010.10.04. 07:00

Sziasztok

Nem tudok úgy felszállni egy villamosra, hogy ne halljam a mellettem ülő bőgatyás, csicsás pólós, Converse cipős ember szörnyű, és ízléstelen "zenéjét". Mindenki úgy oda van az "új stílusért" csak azt nem értem, hogy mi a fene jó benne? Jól van, most ismétlek két hangot, és ezt 10 percig játszom neked, vagy egy vékony (már szinte lány hangú) hangon éneklek egy sz@r zenét, akkor már én vagyok a menő. -.-"

De persze az igazi művészetet a mai fiatalság már nagy ívben tudjátok mit csinálnak. A ROCK az igaz zenei stílus, mert ebben a műfajban a zenészeknek össze kell hangolniuk magukat, együtt kell játszani, meg kell tanulni hangszeren (ami nem egy két nap), és még új dalokat írni. tehát a Rock-ban több művészet, és zenei tudás van, mint ebben az elektronikus szerencsétlenségben.

Nem mondom, hogy minden elektronikus zene rossz, mer igen is vannak jók. PL: Scooter, Eiffel65, DJ BOBO, de ezek igazi elektronikus zenét játszanak, nem ilyen trágyalevet, mint a mai zenék. Ha meg valaki azt mondja nincs igazam, akkor meg nyalja ki Justin Seggét, és menjen a Tescoba. Rock and Roll mindig örök lesz!

MEdiEvil 

A bejegyzés trackback címe:

https://katamori.blog.hu/api/trackback/id/tr352330606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

denikec · http://thegmodrevolution.blog.hu 2010.10.04. 16:01:51

Jah,nekem is ez a véleményem.Mi érteleme annak hogy 15 éves hülye nyálashangú gyerek (Justin B.)(kiráz a hideg ha leirom ezt) úgy énekel mint egy ötéves kislány? Kit érdekel ez?Én, ki nem állhatom.Fuj.Eiffel 65 nekem nagy kedvencem mert az jó is.De ezek?(sry a hosszú kommentért)

_SPEEDER_ · http://www.gratispremium.info/?ref=221887 2010.10.04. 17:25:46

Mien jó,hogy ha az iskolában nem is az oldalakon amiket naponta nézek minimum egy kommentben egyetértenek velem ezzel kapcsolatban és tényleg éljen örökké a Rock "N" Roll!!

HunDoomguy · http://www.youtube.com/hundoomguy 2010.10.04. 19:18:37

Egyetértek, vannak jó elektronikus zenék is, de a többség, melyet a környezetemben hallgatnak, csak ócska, semmitmondó, monoton tuc-tuc zene.

ZsigóBence 2010.10.05. 22:48:41

ezzel én is teljesen így vagyok a suliban már teljesen elegem van ezekből a vacak ritmus ismételgetésekből bár tényleg van néhány jó de nem sok de akárki akár mit mond a Rock örök és elpusztíthatatlan

erman · http://jozanul.blog.hu 2010.10.15. 04:51:26

Üdv Kedves Feltörekvő Ifjúság! :)Ez már csak következménye jó néhány társadalmi folyamatnak.:) Az okokat izgalmasabb lenne kutatni. Akit szeretne olvasni ilyesmiről nézzen be ide:

jozanul.blog.hu/

momoncs · http://www.bahnhofclub.com 2010.11.18. 20:22:00

Azért a rock is egy elég érdekes műfaj lett.. hol van már az igazi heavy metal?? Minden zenekarban ott a szinti és ezt te is tudod.. azonkívül ismerd meg ellenséged - szokták mondani. Scooter? Dj.Bobo? Hol van az már?? Ma már egészen mást jeletn az elektronikus zene és attól még lehet jó, mert ma készült..

FullMoonDog (Pisti) 2011.06.09. 21:24:03

Én szeretem az elektronikus zenéket, nem mindegyiket eléggé válogatós vagyok, a maiból pl a Skrillex nagyon bejön! lehet hogy semmit mondó, de ha ez a stílusom ez a stílusom, ez tetszik ez van, ha vaalki a Rock N Roll-t szereti hát szeresse ha neki az jó, nem is mondom rá hogy szar :D
süti beállítások módosítása